Jan-Erik Fjell bokbades på Moss bibliotek

Mandag 11. mars klokka 1900 får vi besøk av krimforfatter Jan-Erik Fjell, som skal bokbades av Lise Haugen Larsen.

Jan-Erik Fjell kommer fra Fredrikstad og debuterte med romanen Pus i 2009 og vant bokhandlerprisen i 2010.

Fjell har i mange år gledet oss med sine spennende bøker om Kripos etterforsker Anton Brekke og de dramatiske sakene han løser. Anton Brekke er ansatt i KRIPOS. Han var tidligere gift, men ble skilt grunnet overdreven pokerspilling. Anton Brekke fremstår som sær, kynisk og kommer ofte med sarkastiske bemerkninger. Mange av sakene foregår på ulike steder rundt i Østfold og det gir jo det hele en ekstra piff for oss lokale lesere.

Dette blir en samtale om Anton Brekke, bøkene, forfatterskapet – og veien dit, og alt annet midt i mellom.

Arrangementet er i etterkant av Mossebibliotekens venners årsmøte, og alle er hjertelig velkomne. MBV vil ha loddsalg med bokpremier.