Reklame for Flipp

Flipp - få gratis tilgang til 90 bestselgende magasiner!

av Tor Magnus Jonassen
14.02.23
Nå kan du få tilgang til 90 bestselgende magasiner, ukeblader og tegneserier deriblant Hjemmet, Vi Menn, Bonytt, Hytteliv, Rom 123, Familien og mange flere - helt gratis!

I appen finner du også hjernetrimoppgaver som puslespill og sudoku!

Den kan brukes på iPhone, iPad, Android-smarttelefoner og nettbrett. Flipp kan også leses i nettleseren på datamaskiner.

Kom til biblioteket og logg deg på bibliotekets nettverk og last ned appen "Flipp Norge". Logg inn med mobilnummer og valgfritt passord. Når du har gjort det har du tilgang til Flipp i 7 dager.

Du kan også få tilgang til Flipp hjemmefra via Bibliofil-appen.  Logg deg inn i appen og trykk på digitale tjenester. Trykk deretter på lenken der det står «Trykk her for å gå til Flipp». Skriv inn telefonnummeret ditt og åpne Flipp-appen eller nettsiden blader.flipp.no. Logg inn om nødvendig.

Hvis dette er første gang du bruker tjenesten velger du et passord.

Les mer om Flipp på deres side